Shizuoka University REpository  title image 
morning
day
evening
night
shizuppy
 

SURE: Shizuoka University REpository >
01. 人文社会科学部・人文社会科学研究科 = Faculty of Humanities and Social Sciences >
人文論集 (1965-) >
2003 54(2) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://doi.org/10.14945/00000471
Bookmark and Share

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
KJ00004293314.pdf435.34 kBAdobe PDFサムネイル
見る/開く

タイトル: Communicative Language Teaching
著者: Groger, Kenneth
掲載誌名: Studies in humanities
出版者: Shizuoka University. Faculty of Humanities and Social Sciences
巻: 54
号: 2
開始ページ: A143
終了ページ: A150
出版日付: 2004-01-31
NDC: 377
抄録: The aim of this paper is to present a feasible framework containing a series of simple strategies, which are designed to facilitate effective communicative language teaching. These strategies take into consideration the social dynamics necessary to promote meaningful interaction and a sense of community within the classroom. The goal of such a framework is to help language learners increase their level of intrinsic motivation while forming invaluable relationships with others. In this paper I have provided some exercises that are compatible with the communicative approach, and which allow students the opportunity to engage others while participating in such activities as information sharing, negotiation of meaning and interaction.
ISSN: 02872013 OPAC
NII論文ID: 110004709869 ciniia
NII書誌ID: AN00123278 OPAC ciniib
バージョン: publisher
出現コレクション:2003 54(2)

Google™ Scholar: Cited By - Related - Other Copies

Others By: Groger, Kenneth (グローガー, ケネス ナイルス) (グローガー, ケネス ナイルス) (Groger, KennethNiles)

本リポジトリに登録されているコンテンツの著作権は,執筆者,出版社、学協会などが有します。著作権者はコンテンツにより異なります。
本リポジトリに登録されているコンテンツの利用については,著作権法に規定されている私的使用や引用などの範囲内で行ってください。
著作権に規定されている私的使用や引用などの範囲を超える利用を行う場合には,著作権者の許諾を得てください。ただし,著作権者から著作権等管理事業者(学術著作権協会,日本著作出版権管理システムなど)に権利委託されているコンテンツの利用手続については,各著作権等管理事業者に確認してください。

 

Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください